Хранене в движение

Хранене в движение

Бърза закуска за бебета
Леките закуски не трябва да бъдат храни, които бързо запълват малките стомахчета. Те също могат да бъдат хранителни и могат да формират част от балансираната диета на детето. Използвай екзотични варианти като накълцан или изсушен плод, използвай крекери вместо бисквити и опитай да се придържаш към мляко и вода като средства за утоляване на жаждата, тъй като плодовите сокове не са добър вариант за порастващите зъбки.

БЕБЕТА И ПОХАПВАНЕ
Бебетата имат натоварен живот! Независимо дали си навън и посещаваш групи за майки и бебета, пазаруваш или пътуваш в колата си, заслужава си винаги да бъдеш подготвена с добър избор от варианти за похапване. Не мисли, че леките закуски не могат да бъдат хранителни. Има много варианти за избор, които могат да задоволят както твоята, така и нуждата не детето от нещо вкусно, и да предоставят здравословно гориво за неговото растящо тяло. Ето какво можеш да опиташ:

- Цели или намачкани банани. Те са засищащи и лесни за ядене.
- Смеси от плодови парченца, като ябълка, круша, ананас, киви и грозде, съхранявани в малка, подходяща за бебето пластмасова кутия или купа.
- Сандвичи, нарязани на малки парченца с различен пълнеж, като крема сирене, мармалад, шунка, яйце. Използвай забавни формички за разрязване, за да правиш сандвичите по-привлекателни за детето си.
- Сушени плодове, като кайсии, стафиди, парчета папая или бананов чипс.
- Обикновени крекери или оризови бисквити.
Накарай бебето си да свикне да пие чиста вода или мляко. Плодовите сокове действително съдържат витамини, но те не са много полезни за зъбите, особено когато се консумират от бебешки шишета или бебешки чаши, тъй като естествените захари остават в контакт със зъбите за дълго време.