5 pregnancy diet tips

5 съвета за хранителен режим по време на бременността

Старата фраза „да ядеш за двама” не означава да поемаш двойно повече храна. Oзначава да се храниш добре!

Да получаваш най-полезното от всяка хапка е умен ход, когато очакваш бебе. Но какво е най-добре да ядеш, когато си бременна? Прочети, за да знаеш!

Супер храна № 1 от хранителния режим за бременни: Яйца


Яйцата са пълни с протеини, витамини А и Е, както и холин, хранителна съставка, която спомага за развитието на мозъка на твоето дете. Тези хранителни „електроцентрали“ са изключително лесни за приготвяне и са бързи за приготвяне. Пробвай ги бъркани, със сирене в сандвич, или върху леко запържен ориз. Както и да ги приготвиш, са вкусни и подходящи за хранене при бременност.

Супер храна № 2 от хранителния режим за бременни: Млечни продукти


Калцият е задължителен за развитието на костите на бебето. Нискомасленото мляко, сиренето, произведено от пастьоризирано мляко, и киселото мляко са вкусни начини за получаване на този важен минерал. Опитай да пиеш мляко няколко пъти дневно и включи по една порция кисело мляко и сирене всеки ден.

Супер храна № 3 от хранителния режим за бременни: Ядки


Преносими и трайни, ядките и маслата от ядки са перфектни за закуска в движение и са чудесни източници на протеини и здравословни мазнини, които могат да помогнат за развитието на твоето бебе. Бадемите, фъстъците и лешниците са добър избор, както и техните масла.

Супер храна № 4 от хранителния режим за бременни: Плодове


Независимо дали са пресни, замразени или консервирани, плодовете са с високо съдържание на витамини и фибри, които са от ключово значение за всеки хранителен режим, тъй като те могат да спомогнат за намаляване на случаите на запек. При избора на консервирани плодове, чети етикетите внимателно. Плодовете, които са консервирани във вода, а не в захарен сироп, са за предпочитане.

Супер храна № 5 от хранителния режим за бременни: Желязо


Желязото е жизненоважен минерал, който спомага за кръвоснабдяването на бебето, и също може да се бори с анемията по време на бременността. Крехкото месо, зърнените закуски и спанакът са все чудесни източници на желязо в хранителния режим за бременни. Замразеният спанак е особено достъпен и лесен за приготвяне (опитай да го смесиш с гювеч или сос за спагети).

Вероятно доста често мислиш за развитието на твоето бебе. Знай, че подобряването на хранителния ти режим е лесен начин да подобриш и неговото здраве.

Пазарувай внимателно, яж пълноценни храни и се опитвай да избягваш полуфабрикатите, когато е възможно. Не се колебай да говориш с твоя лекар, ако имаш въпроси за това, кои храни да включиш или да изключиш от хранителния режим по време на бременността си.